MARKTVOORWAARDEN
Deelnemers dienen zich te houden aan de voorwaarden die zijn gesteld in het draaiboek en de, door de Gemeente Brummen verleende, evenementenvergunning. Opdrachten en aanwijzingen van de organisatie dienen stipt te worden opgevolgd.
Een kopie van de evenementenvergunning en het draaiboek liggen ter inzage in de marktkraam van de organisatie. Daar is ook een telefoon en een lijst met adressen en telefoonnummers van de hulpverlenende instanties aanwezig.
Deelname aan de Eerbeekse Honing- en Bijenmarkt geschiedt volledig onder eigen verantwoordelijkheid. Imkersvereniging Eensgezindheid kan derhalve niet verantwoordelijk worden gesteld voor de door de deelnemer geleverde producten of diensten.
Vanaf 26-09-2025 om 00:00 uur is het terrein gesloten voor auto’s. De kramen komen op 27-09-2025 vanaf 7:30 uur en worden op de juiste locatie geplaatst door de leverancier.
Vanaf 9:00 uur mogen auto’s het terrein op en kunnen deelnemers hun kraam inrichten. De auto’s a.u.b. zo snel mogelijk weer van het terrein af i.v.m. beperkte ruimte.
Opbouwen kan tot en met 10:30 uur, wij laten vroeg komende bezoekers vanaf 10:30 toe op de markt. De officiële start van de markt is om 11:00 uur. De markt eindigt om 15:00 uur.
Afbreken kan en mag pas vanaf 15:00 uur. Iedereen dient zijn eigen kraam schoon achter te laten. Alle afval, zoals b.v. lege verpakkingen, dient door de deelnemers meegenomen te worden.
De kramen worden door de verhuurder afgebroken en verwijderd. Het terrein wordt door de organisatie en de imkers opgeruimd.
Deelnemers dienen zich aan te melden door het volledig invullen van het aanmeldingsformulier, dat wordt meegestuurd bij de uitnodiging. Wij hebben uw volledige gegevens nodig voor een eventueel contactonderzoek.
De huur voor de marktkramen dient uiterlijk 19 september a.s. te worden betaald op rekening van imkersvereniging Eerbeek, Iban: NL83 RABO 0316 1113 76.
Indien een deelnemer zich afmeldt:
Als er beperkende maatregelen gelden op de op de marktdag dienen de regels die worden genoemd in dit Plan van Aanpak strikt te worden opgevolgd.
Het bestuur behoudt zich het recht voor om de markt af te gelasten zonder opgaaf van redenen.
Dat kan bijvoorbeeld noodzakelijk zijn bij een verhoogd risico op besmettingen, of op last van de overheid. In het geval van afgelasting zal het reeds betaalde marktgeld , binnen twee maanden na datum van de bijenmarkt, worden teruggestort op de betaalrekening van de deelnemer.
De warenmarkt is bestemd voor:
Verkoop van alcoholische dranken is niet toegestaan!
De aanvoer van bijenvolken moet voltooid zijn voor 10.00 uur.
Imkersvereniging “Eensgezindheid” al meer dan 100 jaar samen sterk voor bijen en bloei!
Voor al uw vragen kunt U terecht bij ons secretariaat
Per e-mail bereikbaar via: